В нашата статия ще говорим за проблема и решението на “Телефонът се изключва и включва сам”, което е един от често срещаните проблеми както на потребителите на Android, така и на iOS.
Един от често срещаните проблеми както на потребителите на Android, така и на iOS е проблемът “Телефонът се изключва и включва сам”. Докато имате важна кореспонденция с работното място или говорите по телефона, е възможно да се сблъскате с внезапното изключване на телефона. Понякога телефонът може да бъде включен веднага, а понякога може да бъде изключен за дълго време. Неизбежно срещите, които ще проведем, и връзките, които ще установим, също са прекъснати по някакъв начин.
Жалко е, че нашите смартфони, един от незаменимите продукти за много от нас, ни разочароваха. Когато потребителите често изпитват такива проблеми, те обикновено предпочитат да занесат устройствата си в техническата служба. Но може да има и други причини, поради които телефонът се включва и изключва сам. Ако желаете, нека разгледаме по-отблизо ситуациите, които причиняват внезапни затваряния и отваряния.
Причини, поради които телефонът се включва и изключва сам
Вашият смартфон може да се включва и изключва поради различни причини. Проблеми със зареждането, несъвместимости с приложения и неактуализиране на софтуера са сред най-очевидните причини. Какво ще кажете за справяне с всеки проблем поотделно?
Хардуерни проблеми и решения
Телефонът се включва и изключва сам по хардуерни причини. Дънната платка е един от най-често срещаните проблеми в този момент. Неизправност в дънната платка може да доведе до цикъл на телефона. Най-доброто решение за повреди на дънната платка е да получите поддръжка от техническа служба. Отделно от това, батерията и батерията също са сред хардуерните проблеми. Животът на батерията може да е изчерпан. Средният живот на една батерия е 2 години. Ако устройството ви е достигнало това време, може да помислите за смяна на батерията. Защото, когато батерията на смартфоните е изтощена, това носи проблеми с комуникацията в необичайни моменти. Ако проблемът продължава в края на двете ситуации, струва си да разгледате актуализациите на софтуера.
Актуализации и настройки на софтуера
Ако имате проблем с включването и изключването на телефона самостоятелно, първо трябва да проверите за актуализации на софтуера. За актуализации на Play Store отворете приложението, докоснете лентата с менюта. На екрана, който се появява, проверете за актуализации. На устройства с iOS отидете на Настройки / Общи / Актуализация на софтуера. За да разгледате актуализациите от App Store, просто отворете приложението и след това докоснете опцията Updates в долната дясна секция. Ако не направите актуализациите си, телефонът ви може да се включва и изключва сам, както и други видове системни грешки.
Проблеми и решения на батерията
Една от честите досади както на телефоните с iOS, така и на телефоните с Android несъмнено са проблемите с батерията. Факт е, че телефоните консумират много енергия, докато играят игри и сърфират в социалните медии през деня. Оставянето на телефона да почива в определени часове през деня е решение, което може да удължи времето за зареждане. Не забравяйте да изключите и звуците и вибрациите на клавиатурата. Също така, ограничете приложенията с висока употреба на батерията. Отворете адаптивната батерия и изтрийте всички акаунти, които не използвате. По този начин е възможно да се харчи по-малко батерия на устройства с Android.
На устройства с iOS опитайте да почистите приложенията, които използвате във фонов режим, като отново намалите яркостта на екрана и неутрализирате вибрациите, така че батерията да не се изтощи бързо. Ако животът на батерията на двете операционни системи iOS и Android е надвишил 2 години, тогава е време за подмяна на батерията и трябва да се свържете с най-близкия оторизиран сервизен център. Също така, когато осъзнаете, че зарядът ви е на път да намалее, използването на енергоспестяващия режим може да бъде животоспасяващо. Режимът за пестене на енергия позволява на телефона да консумира по-малко енергия и удължава живота на зареждане малко повече.
Превантивни мерки и съвети за грижа
Има някои превантивни мерки и съвети за поддръжка на телефона, който се изключва и включва сам. На първо място, не бива да се забравя, че смартфоните са сред важните технологични устройства. Тъй като технологичните устройства са изключително чувствителни, съвсем нормално е те да не работят както преди при най-малкия удар, който получават.
Поддържайте старите данни и кеша чисти
Освен че поддържа приложенията актуални, изчистването на стари данни и кеш на телефона също е една от мерките, които трябва да се предприемат. На всеки няколко дни е добра идея да изтривате файлове, които не използвате, стари снимки и излишни приложения. Освобождаването на място за съхранение на телефона ви позволява устройството ви да работи по-гладко. В противен случай телефонът ви ще бъде заключен поради пълната памет, което ще се забави и ще затрудни работата му. И накрая, проблемът с изключването и включването на телефона сам по себе си се появява.
Погрижете се за батерията си
Една от мерките, които можете да предприемете срещу проблема с изключването и включването на телефона сам по себе си, е да обърнете внимание на батерията. Първо, трябва да се уверите, че цикълът на зареждане на батерията остава между 30% и 90%. По този начин е възможно да придобиете навика да зареждате в определени периоди през деня. Включването му в зарядното устройство твърде много пъти на ден може да доведе до лошо представяне на телефона. Също така е полезно да внимавате да не изключите телефона си, преди да е зареден на сто процента. Изключете го веднага щом се напълни, защото зареждането за дълги часове ще принуди телефона и ще причини проблема с изключването в неочаквани моменти.
Възстановяване на фабричните настройки
Фабричното нулиране е един от най-добрите методи за прилагане в отговор на проблема с изключването и включването на телефона. Когато телефонът ви се изключи, можете да изчакате малко и след това да опитате да направите фабрично нулиране в настройките на телефона, когато го включите.